بهترین و مناسب ترین زمان جهت تعویض باتری موبایل با فونی شاپ چه زمانی است؟ 

امروزه گوشی های همراه به عنوان یکی از اصلی ترین و مهم ترین تجهیزات مورد استفاده توسط تمامی افراد شناخته می شوند که بسیاری از فعالیت های روزمره و کاری خود را با استفاده از آن انجام می دهند. یکی از رایج ترین مشکلاتی که در ارتباط با استفاده کردن از گوشی های تلفن همراه وجود دارد و همواره باید مورد توجه قرار گرفته شود، باتری موبایل و عمر مفید آن است. توجه داشته باشید که یک باتری از هر برندی که باشد باز هم ظرفیت محدودی دارد و پس از گذشت مدت زمان مشخص از عمر آن که به طور معمول 500 بار شارژ و دشارژ است، دچار افت کیفیت عملکرد می شود به گونه ای که توانایی نگهداری شارژ را به مدت زمان مشخصو مورد نیاز ندارد. 

 

این افت کیفیت و کاهش و توانایی در نگهداری شارژ می تواند آسیب های جدی را به قطعات داخلی گوشی همراه و عملکرد آن ها وارد کند زیرا باتری موبایل وظیفه تامین انرژی مورد نیاز تمامی قطعات آن را دارد و در صورتی که عملکرد آن دچار مشکل شود می تواند آسیب های جدی را به قطعات مختلف و در نهایت عملکرد گوشی وارد کند. 

در صورتی که باتری اصل موبایل در زمان مناسب تعویض نشود و عملکردی نامناسب داشته باشد می تواند به قطعات داخلی مهمی از جمله سی پی یو، ال سی دی و… آسیب های جدی را وارد کند از این رو بهتر است در زمان مشخص اقدام به خرید باتری اصل موبایل از فونی شاپ نمایید تا از وارد آمدن آسیب های جدی به گوشی و قطعات داخلی آن جلوگیری کرده باشید. خب حالا ممکن است با سوال های زیادی در این باره روبرو شوید که رایج ترین سوال موجود مناسب ترین زمان جهت تعویض باتری اصل موبایل حذف نی شاپ چه زمانی است؟ می باشد. ما در این مقاله می‌خواهیم موضوع بهترین زمان جهت تعویض باتری موبایل با پیشاب را مورد بررسی قرار دهیمبا ما همراه باشید و پاسخ سوال های رایج خود در این زمینه را دریافت کنید. 

 

مناسب ترین زمان جهت تعویض باتری موبایل با فون شاپ 

قبل از بررسی هر موضوعی بهتر است موضوع مناسب ترین زمان جهت تعویض آن را مورد بررسی قرار دهید و مطالبی مرتبط که در وب سایت معتبری همانند فنی شاپ منتشر شده است را مورد بررسی قرار دهیم. عوامل و رابطه های بسیاری وجود دارد که در تعویض باتری اصل موبایل با فونی شاپ و زمان آن باید مورد توجه قرار گرفته شود اما اگر می خواهید پاسخ سوال بهترین زمان جهت تعویض باتری موبایل را دریافت کنید باید به شما بگویم در صورتی که باتری گوشی همراه شما خیلی سریع شارژ خالی می کند و یا در اصطلاح زود سطح شارژ آن خالی می شود باید تعویض شود زیرا عدم توانایی شارژدهی باتری به قطعات مختلف گوشی می تواند آن ها را تحت فشار قرار داده و در نهایت با مشکل روبرو کند. 

نکته دیگر در این باره که باید مورد توجه قرار گرفته شود این است که در بسیاری از مواقع افراد در گوشی های همراه خود از اپلیکیشن های گرافیکی با حجم بالا استفاده می‌ کنند که این موضوع می تواند در میزان مصرف شارژ باتری تاثیرات بسیاری را داشته باشد و هنگامی که می خواهید میزان مصرف شارژ باتری خود را مورد بررسی قرار دهید، استفاده کردن یا عدم استفاده از جمله برنامه‌ های توجه کنید زیرا اگر در گوشی خود از این برنامه استفاده می کنید از مصرف بالای شارژ امری طبیعی و مربوط به افت عملکرد در باتری نمی باشد. 

به عنوان مثال اگر شارژ باتری گوشی همراهی که بر روی آن اپلیکیشن‌های حجم بالا نصب نشده باشد در 12 ساعت مصرف شود همان حجم از شارژر باتری برای گوشی که بر روی آن اپلیکیشن‌هایی با حجم سنگین شده است در ۸ ساعت به اتمام می‌ رسد و این کاهش باتری و میزان بالای استفاده از شارژ و کاهش حجم باتری ناشی از نیاز بالای چنین برنامه هایی به مصرف باتری است. 

چند نکته مهم و حائز اهمیت در تعویض باتری موبایل اصل 

در قسمت های قبل به بررسی مناسب ترین زمان جهت تعویض باتری موبایل و نکات مهم مربوط به آن اشاره هایی داشتیم در این قسمت از مقاله می خواهیم مهم ترین نکاتی که هنگام تعویض باتری موبایل مورد نیاز و حائز اهمیت است را شرح دهیم تا شما پس از تشخیص زمان مناسب جهت تعویض بتوانید خرید ایده آل را داشته باشید. 

تصور کنید که موبایل شما به تعویض باتری نیاز دارد و شما توانسته اید بهترین زمان را به درستی ترین حالت ممکن تشخیص دهید خوب حالا باید چه اقداماتی انجام شود و آیا می توان چنین فعالیت هایی را در هر تعمیر گاهی انجام داد؟ آیا می توان عملیات تعویض باتری را به افراد غیرحرفه‌ای سپرد؟ با ما همراه باشید. 

یکی از مهم ترین و در عین حال تاثیر گذارترین عملیاتی که شما می توانید در جهت داشتن یک گوشی با عملکرد مناسب داشته باشید خریداری یک باتری اورجینال موبایل از فروشگاه های معتبر همانند پونی شاپ می باشد زیرا در بازار موبایل ایران باتری های مختلف داخلی و خارجی وجود دارد و با توجه به عدم تشخیص باتری اصل از تقلبی توسط بسیاری از افراد خرید های نامرغوب انجام می شود و در نهایت آسیب‌های جدی به گوشی های موبایل در اثر استفاده کردند بازی های تقلبی وارد می‌شود. 

همراهان عزیز شما باید قبل از انجام دادن هر گونه اقدامی از خرید باطری اورجینال و کیفیت آن اطمینان حاصل کنید تا بتوانید با مراجعه کردن به یک تعمیرکار حرفه ای و قابل اطمینان باتری را بر روی گوشی خود نصب کنید.  

دومین نکته مهم و حائز اهمیت در این باره مراجعه کردن به یک تعمیرکار حرفه‌ ای و با تجربه است. هر اندازه که خریداری باتری اورجینال اهمیت دارد به همان اندازه کمک گرفتن از یک فرد ماهر و مجرب نیز حائز اهمیت است زیرا اگر باتری اورجینال نیز خریداری شود و به درستی بر روی گوشی نصب نشود می تواند عملکردی نا مناسب داشته باشد و در نهایت آسیب های جدی را به گوشی همراه وارد کند به همین دلیل بهتر است این عملیات مهم را به هر تعمیرکار با هر سطح از حرفه و تجربه واگذار نکنید و سعی کنید به کسی اطمینان کنید که به صورت کامل با چنین عملیاتی آشنایی دارد ‌. 

منبع انواع باتری موبایل: https://fonishop.com

You Might Also Like