استفاده از عنوان و title مناسب در افزایش بازدید کنندگان سایت

آموزش این هفته : نوشتن عنوان هایی که تعداد بازدید کنندگان سایت شما را افزایش می دهند .

استفاده از عنوان ها و title های مناسب برای افزایش بازدیدکننده سایت” : آیا تابحال عنوانی نوشته اید که بازدید کنندگان سایت شما را به طور قابل ملاحظه ای افزایش دهد؟ اگر از یک عنوان برای چندین مخاطب استفاده می کنید ممکن است شانستان را برای افزایش بازدید کننده سایت خود از دست بدهید . در این مقاله به شما طریقه نوشتن یک موضوع مناسب که به افزایش بازدید کنندگان سایت شما کمک کند را آموزش خواهیم داد . در شبکه های اجتماعی و وب سایت خود موضوعات را به گونه ای بنویسید که چندین ویژگی را در بر داشته باشند .

 

 

حال درباره ی نوشتن موضوع مناسب صحبت خواهیم کرد . یکی از بزرگترین مشکلات نوشتن یک موضوع این است که موضوع باید ویژگی های مختلف زیادی داشته باشد تا مخاطبان مختلفی را به خود جذب کند. پس موضوع مهم تنها موتور های جستجوگر و امتیاز در گوگل نیست. حتی اگر هم این مسئله مهم باشد باید کارمان را به درستی در شبکه های اجتماعی انجام دهیم . برای اینکه امتیاز خوبی از گوگل کسب کنیک باید بازدید کننده زیادی داشته باشیم و این مسئله بسیار چالش بر انگیز است .

 

 

موارد بالا توضیح کلی از آنچه مورد نیاز است هست .

 

SEO سئو :

در دنیای SEO نوشتن عنوان بسیار مهم است. من سعی میکنم امتیاز خوبی کسب کنم .می خواهم بیشتر افرادی که به دنبال یک مطلب هستند موضوع مرا بین دیگر موضوعات انتخاب کنند و با کلیک آنها بازدیدکنندگان سایتم را افزایش دهم و امتیاز کسب کنم. من نمی خواهم کسی که وارد سایت من شده است دکمه ی بازگشت را بزند و عنوان دیگری را انتخاب کند. این بازدید برای من کافی نیست. آن فرد باید به دیگر لینک های درون سایت من نیز رجوع کند .

 

رسانه های اجتماعی

در رسانه های اجتماعی این مسئله متفاوت است. در رسانه های اجتماعی سعی می کنم موضوعی را انتخاب کنم که بیشتر داستان را بیان کند. حتی اگر فرد کل مطلب را نخواند,عنوان مطلب را مطالعه کرده است و ممکن است آن را دوباره به اشتراک بگذارد. من بدنبال کلیک افراد هستم. می خواهم آنها به پست من نظر دهند و تعامل برقرار کنند. در اینجا دیگر نگران این نیستم که افراد دکمه بازگشت را فشار دهند و موضوع دیگری را انتخاب کنند. در حقیقت زمان بازدید آنها اصلا مهم نیست .

 

 

بازدید کنندگان سایت

از هر دو روش بازدید کننده افزایش می یابد اما برای بازدید کنندگان سایت سعی میکنیم ,بازدید کنندگان وفاداری را جذب کنیم و امیدوار خواهیم بود که آنها طرفدار سایت ما شوند و دوباره به سایت ما سر بزنند. نمی خواهم کسی را گمراه کنم . من می خواهم به عهد خود وفا کنم و شهرت خوبی کسب کنم و سعی خواهم کرد تعداد افرادی را که ممکن است در آینده وارد سایت من شوند کم نکنم.بعضی از شما ممکن است از سایت های Forbes و شاید BuzzFeed دیدن کرده باشید و گفته باشید : اوه پسر کلیک کردن روی این سایت کار بیهوده ایست . من نمی خواهم روی مطالب مسخره ی آنها کلیک کنم. از این سایت تجربه ی خوبی نداشتم و روی موضوع دیگری کلیک خواهم کرد .

 

 

مشکلات قابل توجه :

مشکلات قابل توجهی ممکن است سر راه شما قرار بگیرد :

 

1. کلمات کلیدی SEO ممکن است در شبکه های اجتماعی خسته کننده باشد : زمانیکه از یک کلمه ی کلیدی خسته کننده استفاده می کنید عملکرد اجتماعی شما ممکن است افت قابل ملاحظه ای داشته باشد .

 

2. در شبکه های اجتماعی برای خود رمز و رازهایی داشته باشید : بطور واضح و دقیق توضیح ندهید که داستان از چه قرار است تنها با گفتن مضرات آن خواننده را به ادامه مطلب جذب کنید و بدین ترتیب موتور های جستجو موضوع شما را به راحتی پیدا خواهند کرد.در شبکه های اجتماعی استفاده از کلمات کلیدی ممکن است به ضرر شما تمام شود

 

3. شما در سایت خود نیاز به کسب شهرت داشتید تا بازدید کننده دوباره به سایت شما رجوع کند اما برای افزایش بازدید کننده در شبکه اجتماعی نیازی به این کار نیست.

 

4. در جستجو , استفاده از کلمات نامربوط به کلمات کلیدی یک موضوع منجر به نارضایتی بازدید کننده میشود : شما تنها این موضوع را برای افزایش بازدید کننده  انتخاب کرده اید و نیاز بازدید کننده رفع نشده و این موضوع نیز برای شما هیچگونه اهمیتی نداشته است.

 

راه حل :

پس چگونه این مشکلات را حل کنیم؟ برای این کار پروسه سختی در پیش نداریم. در سال 2017 میتوانیم موضوعاتی که به نظر مردم خوب بوده اند را توسط موتور های جستجوگر به راحتی پیدا کنیم.

 

مرحله اول: تعیین کنید که مخاطبان شما چه کسانی هستند , هدف شما چیست , آنها را اولویت بندی کنید .

 

ممکن است بگویید”این مطلب خوبی برای جستجو است . اگر در شبکه های اجتماعی به خوبی جواب دهد موضوع اصلی ما خواهد بود” یا ممکن است بگویید “این مطلب تنها به درد بازدید کنندگان داخلی سایت ما می خورد. اگر بازدید کنندگان دیگری هم جذب کند خوب می شود اما این هدف ما نیست”

 

مرحله دوم: برای موضوعات معمولی ,موضوع را مطابق با نیاز کانال ها بهینه سازی کنید.

برای موضوعات معمولی در قسمت عنوانی که در SEO استفاده میشود می توانید موضوع جذاب تری بنویسید. نیازی نیست کاملا با موضوع اصلی مرتبط باشد. اگر از موضوع اصلی خیلی فاصله بگیرید با مشکل مواجه خواهید شد. موضوعی که انتخاب می کنید باید حداقل ارتباط کمی با موضوع اصلی داشته باشد.

چیزی که در شبکه های اجتماعی مفید است داشتن نشانه گذاری در توییتر و فیس بوک است. شما با استفاده از این نشانه گذاری ها میتوانید مطالب را با موضوعات مختلف انتشار دهید و این موضوع به جذب بازدید کننده شما کمک می کند .

 

مرحله سوم: نویسنده  موضوع را در ابتدای کار بنویسید .

از شما می خواهم جدید ترین و مستقیم ترین موضوع را در ابتدای کار برای متن خود انتخاب کنید .

 

مرحله چهارم: اکنون بدون ملاحظات دیگر موضوعی را بنویسید که به نظر خودتان برای دیگران محبوب خواهد بود .

آیا خلاف موضوع شما از محبوبیت بیشتری بین مردم برخوردار است؟ نباید زیاد نگران کلمات کلیدی باشید. نباید زیاد نگران درستی موضوع خود باشید یا نگران این باشید که آیا موضوع شما توضیح کلی راجع به داستان در اختیار خواننده گذاشته است یا خیر.

 

مرحله پنجم: ترکیبی از مرحله ی 3و4

ما قصد داریم دو مرحله را باهم ادغام کنیم و یک روش مطمئن ایجاد کنیم که براساس نیاز کاربر و اهداف شما طراحی شده باشد و کلمات کلیدی لازم را شامل شده باشد .

 

 

مثال :

من سعی کردم این موضوع را با مثال روشن تر کنم. شرکت گوگل , Nestرا سال ها پیش خریداری کرد و بعد ها تبدیل به الفبای گوگل شد. پس Nestبطور جداگانه متعلق به شرکت مادر, گوگل ,است. در واقع طراح اولیه  Nest دیگر ارائه دهنده اطلاعات Nest نیست و احتمالا اکنون سایت دیگری دارد.

 

گام اول:اگر من یک سایت خبری دارم و برای آن مقاله مینویسم باید مطابق با نیاز خوانندگان مقاله ام چیزی بنویسم. اولین هدف من رسانه های اجتماعی و بعد از آن موتور های جستجو است. هدفی که سعی دارم به آن برسم بازدید کننده بالاست و امیدوارم بعضی از این بازدید کنندگان دوباره به سایت من سر بزنند.

 

گام دوم: موضوع من باید خیلی به مطلب منتشر شده نزدیک باشد. تا در شبکه های اجتماعی به راحتی جستجو شوند و در دسترس قرار گیرند.

 

گام سوم: من می خواهم با نوشتن موضوع مستقیم, گام سوم را بردارم. کمی خسته کننده است و در شبکه های اجتماعی آنطور که در جستجوی سایت ها نتیجه ی مثبت میدهد, نتیجه نمی دهد.

 

مرحله ی چهارم: موضوع پر جستجوی من می تواند شبیه با این باشد :

“Nest is No Longer Just a Thermostat. Their New Security System Will Blow You Away.”این بهترین موضوع در کل دنیا نیست گرچه که من نیز بهترین نویسنده ی موضوع نیستم اما از آن ایده گرفته ام. این موضوع راز هایی دارد و شما زمانیکه با آن مواجه می شوید با خود می گویید” بهتر است نگاهی به آن بیاندازم”

 

گام پنجم: باید کلمات کلیدی موضوعی که انتخاب کردم را بسنجم. این نکته ی مهمی است. موضوع من باید کلماتی که مردم بیشتر جستجو می کنند را شامل شود یا حداقل به آنها نزدیک باشد.

 

پروسه نوشتن موضوعی که همه ی ویژگی های یک موضوع پربازدید را شامل شود کار بسیار مهمی است و تاثیر به سزایی در SEO دارد. شما با انجام این کار نتایج بسیار مفیدی کسب خواهید کرد.

 

بسیار خب, امیدواریم همگی از آموزش این هفته بهره برده باشید . منتظر آموزش هفته بعد ما باشید .

منبع : بخش آموزش سئو وب سایت میهن بک لینک

 

You Might Also Like